HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Forum / General Discussions / Southern Metal? on: December 08, 2008, 09:58:52 pm
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=86824714
2  Forum / Random Crap / TENSION HEAD on: December 07, 2008, 11:04:46 pm
You just gotta do what makes you happy. Everyone is gonna have there opinion, good or bad. I guess I got caught up in all the bitchen that goes on around this forum
3  Forum / Random Crap / TENSION HEAD on: December 07, 2008, 10:43:55 pm
Quote

ImplodingSoul said:
Quote

custom38 said:
Quote

custom38 said:
Quote

ImplodingSoul said:
Quote

Melon_Head said: Actually i think its like the 4 they posted these in every section i saw one in the everything ozzy section..cant blame them for trying..haha


Yeah...i can blame them actually...


Well, I think they have a better chance at makin it than your piece of shit band



wait, its just you isn't it? no one wants anything to do with your music


Yeah it is just me. Lets listen to your music.
Go ahead, I'm sure you wouldn't be afraid to post something you've written entirely by yourself.
Come on.



You know what, I dodn't write music. I probably wouldn't be good at it, so I don't. Which is a piece of advice you should take into account. If you've dedicated your life to your music, where has it gotten you?
4  Forum / General Discussions / Dear Tensionhead, on: December 07, 2008, 09:51:47 pm
Quote

ImplodingSoul said:
Quote

custom38 said:
Quote

Strat said: what a bunch of assholes.... he requested me to, but I just denied him.

Let the man plug his band wherever he damn well pleases... this is, supposedly, a metal forum.  You really shouldn't be surprised when somebody with a band comes by and starts trying to get his/their music heard.


and if implodingsoul can, tediously,  plug his shitty music on here..... than so can this Tensionhead person.


AMEN, Shades of Anger is the worst shit I have ever heard. It wasn't too long ago that we were gettin spammed by Imploding Soul and his shitty ass music. And all the input you have is senseless, mindless dribble. I'd like to finish with a quote for imploding soul. "only 2 things come from Texas, steers and queers and you don't look like a steer"::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger


It's more than obvious you got spammed by a clone then.


If its true that you dedicated your like to music, its a waste. you might want to move on to something else
5  Forum / Random Crap / TENSION HEAD on: December 07, 2008, 09:49:10 pm
Quote

custom38 said:
Quote

ImplodingSoul said:
Quote

Melon_Head said: Actually i think its like the 4 they posted these in every section i saw one in the everything ozzy section..cant blame them for trying..haha


Yeah...i can blame them actually...


Well, I think they have a better chance at makin it than your piece of shit band


wait, its just you isn't it? no one wants anything to do with your music
6  Forum / Random Crap / TENSION HEAD on: December 07, 2008, 09:47:20 pm
Quote

ImplodingSoul said:
Quote

Melon_Head said: Actually i think its like the 4 they posted these in every section i saw one in the everything ozzy section..cant blame them for trying..haha


Yeah...i can blame them actually...


Well, I think they have a better chance at makin it than your piece of shit band
7  Forum / General Discussions / Southern Metal? on: December 07, 2008, 06:29:09 pm
Devastation
8  Forum / General Discussions / Southern Metal? on: December 07, 2008, 06:24:19 pm
kingdom of sorrow
9  Forum / General Discussions / Southern Metal? on: December 07, 2008, 06:13:53 pm
they're not quite southern metal but you might like them if you like southern metal
10  Forum / General Discussions / Dear Tensionhead, on: December 07, 2008, 06:06:26 pm
Quote

Strat said: what a bunch of assholes.... he requested me to, but I just denied him.

Let the man plug his band wherever he damn well pleases... this is, supposedly, a metal forum.  You really shouldn't be surprised when somebody with a band comes by and starts trying to get his/their music heard.


and if implodingsoul can, tediously,  plug his shitty music on here..... than so can this Tensionhead person.


AMEN, Shades of Anger is the worst shit I have ever heard. It wasn't too long ago that we were gettin spammed by Imploding Soul and his shitty ass music. And all the input you have is senseless, mindless dribble. I'd like to finish with a quote for imploding soul. "only 2 things come from Texas, steers and queers and you don't look like a steer"::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger::finger
11  Forum / General Discussions / Southern Metal? on: December 07, 2008, 05:53:06 pm
Texas Hippie Coalition
Bleed The Sky
Alabama Thunderpussy
12  Forum / General Discussions / stop deleting my shit. OZZFEST BETRAYED US all all should know! on: May 13, 2008, 08:38:56 am
the mods are gonna be busy for the next few days, lmao::finger::finger::finger::finger
13  Forum / Random Crap / Question on: May 12, 2008, 04:38:17 pm
http://www.youtube.com/watch?v=NoeBOwL-8p4
14  Forum / Random Crap / Tattoos! on: May 09, 2008, 12:39:09 am
15  Forum / Random Crap / Tattoos! on: May 09, 2008, 12:36:47 am
http://s181.photobucket.com/albums/x161/customford/?action=view¤t=tat.jpg
Pages: [1]
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals