HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Forum / General Discussions / 8 year old plays crazy train on: September 14, 2008, 12:24:35 pm
he kind of mumbled along like how Ozzy talks.
2  Forum / General Discussions / Zeppelin shuns Guitar Hero on: July 26, 2008, 10:49:17 pm
I like rock band for the drum parts and I do have a real drum set.
3  Forum / General Discussions / I'm fucking pissed off right now... on: June 11, 2008, 10:35:44 pm
next time don't wait til two days after and don't call. Go the next morning and actually walk into the place. Also make sure you make a great impression so they remember you too.
4  Forum / General Discussions / OBAMA.. on: June 04, 2008, 09:07:18 am
Quote

wake_of_ashes said: ill be "throwing my vote" away once again.... this time it will be for ron paul.


heck yeah! ::finger
5  Forum / General Discussions / So are there any other fall tours that will be worth seeing? on: May 15, 2008, 09:08:40 am
Quote

War_Machine said:
Quote

rockqueen said: Rocklahoma- 4 day concert.


from the title I'm assuming it's in Oklahoma. No thankyou.

Im from New England and am very lazy. I prefer the bands come to me. Grin


It is in Oklahoma.
6  Forum / Random Crap / whos better on: May 15, 2008, 09:02:31 am
I love both equally. Depends on my mood at a certain time on which I'd prefer to listen to at a certain moment.  I listen to Queen a lot at work b/c it helps me keep up.  LOVE Freddie Mercury.  LOVE Ozzy.  It's a toss up.
7  Forum / General Discussions / So are there any other fall tours that will be worth seeing? on: May 15, 2008, 08:59:31 am
Rocklahoma- 4 day concert.
8  Forum / General Discussions / LOL! Fucking idiots! on: March 28, 2008, 09:15:25 pm
My sinuses hurt just thinking about the second guy.
9  Forum / General Discussions / school shooting... on: February 16, 2008, 12:05:28 am
actually it wasn't a kid... it was an adult... 27 years old. That's not a kid.
10  Forum / General Discussions / battle of birmingham: black sabbath vs. led zeppelin on: November 01, 2007, 12:37:50 pm
That question is impossible. It would depend on the day and my mood. Today right now would be Led Zepplin. But I love Black Sabbath. It would probably change after the basketball game tonight and I'd be more inclined to Black Sabbath.
11  Forum / General Discussions / AC/DC on: November 01, 2007, 12:35:37 pm
It's just good solid rock.
12  Forum / General Discussions / Would you like Ozzfest 2008 to be free or not? on: October 29, 2007, 10:54:16 am
This was my first ozzfest and because it was free.  I wouldn't have been able to go otherwise. What I saved in ticket price payed for gas and hotel.  It's never in my state and so I have to travel for it.  I had lawn tickets but that was perfectly fine. I had a great time. It was also my first time to see Ozzy and I was sooooo excited!
13  Forum / Random Crap / Countdown from 10 on: October 18, 2007, 04:48:01 pm
25
14  Forum / Random Crap / Girl Farts. on: October 17, 2007, 10:03:27 am
Girls, because they try to hold it in more than guys (because most this like this is more acceptable in life to do) they tend to have more stomach problems and gastronomical problems.
15  Forum / Random Crap / It's frakin' October! on: October 17, 2007, 10:01:32 am
And Oklahoma is supposed to have tornadoes today! Damn it all to hell!...  It's freakin' fall not spring!

We've had over 54 inches of rain this year.  ::confused
Pages: [1]
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals