HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: 1 [2] 3 4 ... 39
16  Forum / Random Crap / Re: Watch any movies lately? on: July 27, 2011, 06:36:04 pm
Harry & the Hendersons, When harry met sally, frankenweenie, the black hole, my stepmom is an alien, earth girls are easy, once bitten & death becomes her.
17  Forum / General Discussions / Re: How many of ya'll will stay here FOREVER on: July 27, 2011, 06:26:54 pm
Yes, I happen to have wrestled in IWA, NCWA & currently local events under the stage name: Zak Zodiac.
18  Forum / The Cage / Where in the world is Wesley Willis, when we NEED him the most? on: July 24, 2011, 06:56:13 pm
Rock-N-Roll McDonald's will make you phat, they serve Quarter Pounders that will put pounds on you! Wheates... Breakfast of Champions, tucka hyenasbic, I beat the Batman's elephant.
19  Forum / Fun & Games / Re: Word Associaition Thread on: July 24, 2011, 06:46:48 pm
Powerade or G2 (Gatorade thirst quencher, for that deep down body punch!)
20  Forum / General Discussions / Re: VAN-HALEN reunion kickz off in NZ... on: July 24, 2011, 06:44:00 pm
It's Chip the dog & Cookie crook, Cookie Crisp is what they took. Sweet little nuttets you can't dismiss, gotta get me some C is for Cookie & is good enough for me. Oh Cookie, Cookie, Cookie starts with C. In order to get Lucky, I just gotta have my snap, crackle & pops! Can't get enough of that Golden Crisp! Dig'em...they're grrreat!
21  Forum / Versus / Re: Fredericks of Hollywood vs Victoria's Secret vs Chip-N-Dales on: July 24, 2011, 06:32:55 pm
Not saying it was either a good or bad thing, but it's odd that ALOT of her "fans" seem to be popping up out of nowhere in order to "sing" her praise. Weird thing is; where were "they" when she needed them the most? Besides, (in my personal opinion) about the only thing she "has" in common with "real" musicians is her sad & untimely departure. It's true, it's true!
22  Forum / Versus / Re: Alvin vs the Chipmunks on: July 22, 2011, 06:56:14 am
Chipettes...grrrr.
23  Forum / Versus / White noise vs Blaque Noise or Foghorn vs Siren? on: July 22, 2011, 06:54:50 am
Which helps you sleep easier at night or which would you prefer to hear over the other? Oh & those that say neither are friends of Dorothy! Wink
24  Forum / General Discussions / Re: How many of ya'll will stay here FOREVER on: July 22, 2011, 06:50:09 am
Mah Caboose iz alwayz lurkin in teh forumz, cause teh South gonna rise again & we get $hitfaced by eating t3rdnugg3ts 4-lunch.
25  Forum / Random Crap / Re: Oscar meyer has a way... on: July 14, 2011, 02:07:46 pm
Hot dawgs, Armour hot dawgs, are the dawgs. most. love. to. munch! Wink
26  Forum / Versus / Headmasters vs Silverhawks vs Bravestarr on: July 14, 2011, 02:04:03 pm
Which 80's series do you fondly remember most & which would you watch if you had the chance &/or never saw it before?
27  Forum / Random Crap / Pffft...back to Gayhem wif ya! on: July 13, 2011, 01:21:16 am
[thupergayquote from: MIDDLLE_FINGER] "MmmmmHmmmm..... Smok Sum Mor Meth Damn Romper Roomish PolSukkas Mmkay! Wink " I rly don't understand why BOTH APVG & Widdle_Pinger always seem to keep they're strange posts no matter how obscure, yet even the nicest posts from various ppl on here seem to disapear into the mindless void? Kinda makes you go hmmm?
28  Forum / Random Crap / Re: I bought.... on: July 13, 2011, 01:08:36 am
Actually son, if you think Christopher Reeve was crap then you're the kid. You see this collection featured converted Superman reels from 1930's up to the 80's & then they threw in that crappy returns film for good measure so that you little Spongebob watching brats have something to relate to.
29  Forum / Versus / Mike & Molly vs Kath & Kim on: July 12, 2011, 05:59:46 pm
Which strange sitcom makes you squirt the most? 8-X
30  Forum / General Discussions / Re: Calling out all Trolls...CJ troll is just another................. on: July 12, 2011, 05:55:04 pm
If you're going to delete topics why hasn't this one been removed? (Btw, never been bald since I was born & even then the pics show me w/hair.) Now watch as this post gets removed within the next few days by someone other then myself. Someone obviously has a vendetta against me for no apparent reason.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 39
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals