HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: 1 2 [3] 4
31  Forum / Versus / pocket pull n tha mall vs pocket pull n the casino on: May 04, 2010, 11:00:45 am
...im gonna have to go with pocket pull in the casino, teh snatch iz way hotter plus u can leave yooz babyz hangin on tha BET button, for some uneducated, black head ah hair havin indian who's makin 14 buks an hour to be an " attendant " to clean off
32  Forum / Versus / Re: love gun vs love machine on: May 04, 2010, 10:51:12 am
... my " better than SLASH " cd skipz on tha W.A.S.P. songs Angry
33  Forum / Fun & Games / Re: You are... on: May 04, 2010, 10:48:52 am
...fixin too find yooz self on teh wrong end of heavy d's po-go stik Undecided
...about too find out what tha inside of ah 55 gallon drum lookz like...WOMAN!!
34  Forum / Fun & Games / Re: Vending Machine on: May 04, 2010, 10:45:44 am
 ah barrel ah stink bait.
KOIN!! Angry
35  Forum / General Discussions / Re: Whats your Ringtone? on: May 04, 2010, 10:40:48 am
N.W.A FUCK THA PO-LICE
36  Forum / General Discussions / Re: Semi-new Maiden Art!!!! on: May 04, 2010, 10:38:37 am
DANZIGZ new art work iz superior...yet simple. i would post ah link but im not ah compooter nerd, sumbody posted it months ago neway...kinda like this maiden art Cool
37  Forum / General Discussions / Re: fastest growing thread........ on: May 04, 2010, 10:34:51 am
fuckin pissed i lost my post count! ( slitz own wrist for admitting that ) Huh
38  Forum / General Discussions / SORRY but... on: May 03, 2010, 03:22:13 pm
...mayhemz line-up looks better than this years ozzfest...u know its saaad but truuue. ( immediatly blowz brains out for quoting metalica )
39  Forum / General Discussions / Re: Old Ozzfest still works! on: May 03, 2010, 03:19:16 pm
im thinking she wantz to see how many of us are stupid enuff to actually try it
40  Forum / General Discussions / Re: Old Members... on: May 03, 2010, 03:13:04 pm
u must hav sum kinda intrawebz i dont cuz it no worky for me
41  Forum / Random Crap / Re: when u make love... on: May 03, 2010, 03:07:41 pm
...the only line i remember from any trent reznor song iz " i wanna fuck u like ah ANIMAL.."
42  Forum / Fun & Games / Re: Vending Machine on: May 03, 2010, 03:03:20 pm
new ozfest site...kkkoinnnn Grin
two koinz!!

hitler youth knife.
COIN!!
43  Forum / General Discussions / Re: Old Members... on: May 03, 2010, 03:01:04 pm
the original stevenSTRONG n this biiiitch...reincarnated az SATAN himself ( wish we still had tah lil devilz with zeh middle fingerz )
44  Forum / General Discussions / Re: d00d all the chickz i used to chat with on: May 01, 2010, 08:22:39 pm
teh boardz hav fallen like satan from teh starz
45  Forum / Random Crap / Re: I want the other forum back! on: May 01, 2010, 08:14:49 pm
site fuckin blowz more than absent lung=penis
Pages: 1 2 [3] 4
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals