HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Forum / General Discussions / Albums you should be listening to on: April 22, 2010, 11:58:51 pm
shadows fall-Retribution : i find that this is a pretty sick cd give it a shot

megadeth: endgame : pretty good album
2  Forum / Versus / Slayer Vs AC/DC on: February 09, 2009, 01:43:37 am
slayer

acdc is still good but c'mon...its slayer
3  Forum / General Discussions / Metallica Loses Best Rock Album to Coldplay on: February 09, 2009, 01:38:37 am
of course,metal is once again treated like shit and pushed aside to bullshit like coldplay::confused
4  Forum / General Discussions / WIZZ???WHERES THE INFO???? on: May 12, 2008, 10:01:38 pm
hey were getin pissed about this!!!its the middle of fricken MAYY and ther still isnt info??wtf is up?HuhHuh??
5  Forum / Fun & Games / i have. . . on: May 12, 2008, 09:51:31 pm
iron maiden shoes
6  Forum / Versus / Metallica vs Megadeth on: May 11, 2008, 05:14:42 pm
they both rok
7  Forum / Versus / Ibanez vs Fender on: May 11, 2008, 05:13:39 pm
ibanez
8  Forum / Versus / Faith No More vs. Red Hot Chilli Peppers on: May 11, 2008, 05:12:52 pm
faith no more
9  Forum / Random Crap / Once upon an Ozzfest.... on: May 11, 2008, 05:10:48 pm
at mcdonalds
10  Forum / General Discussions / WHAT WAS THE LAST SHOW YOU WHEN TO? on: May 11, 2008, 05:09:06 pm
ozzfest
::pouting::pouting
11  Forum / General Discussions / Carrie Underwood on: May 11, 2008, 05:07:23 pm
umm...last time i checked were at the OZZFEST website
we dnt listen to tht shit and only ppl like Jonny cash r ok
12  Forum / General Discussions / KISS rare live tapes released. on: May 11, 2008, 05:05:04 pm
haha no.
::animatedlaugh::looking::animatedlaugh
13  Forum / General Discussions / Hi on: May 11, 2008, 05:02:09 pm
sup dude.u can join us in waiting for the info
14  Forum / General Discussions / OZZFEST ANNOUNCEMENT!! on: May 11, 2008, 05:00:30 pm
Quote

BaDDaSS said: idk he like hasnt been on since the 9th...


ya hopefully thts a goood thing.he mite be getin the info ready
15  Forum / General Discussions / Mothers Day on: May 11, 2008, 02:17:52 pm
you know,since it's mothers day wizzard, u should announce the line up.it'll be very sweet of you
Pages: [1]
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals