HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Forum / General Discussions / Sharon needs to pay attention on: January 30, 2010, 04:48:30 pm
Quote

kellymetalpunk said: im goin to both...mayhem is my birthday gift from b/f and ozzfest is my birthday gift to him when their tickets go on sale so it dont matter cuz i plan ahead for both haha....i havent been to either and want to go so im going dammit


Now thats the way I feel..... do bash bands because you dont like em and all just go see them all and friggin party!


ya know?

HORNZ UP PEEPS!!!!!!!!!!

::animatedlaugh
2  Forum / General Discussions / Ozzofblizzard on: January 30, 2010, 04:06:11 pm
sorry just though of something... If I was him I'd be smammin this page all to hell


lmao::finger
3  Forum / General Discussions / Ozzofblizzard on: January 30, 2010, 04:05:11 pm
well yes they are and they are annoying, just sayin, I havent watched the vid or w/e but if it is that good why beat it down like a red headed step child and and depress good stuff while spammin your self?

Personally I do get tired of the e-bully wannabees accually, but w/e

HORNZ UP PEEPS!!!!!!!!!!

::finger
4  Forum / General Discussions / What are you listening to now?! on: January 30, 2010, 03:35:22 pm
Quote

StuPDasso said: MERCYFUL FATE: A courpse without a soul


http://indi-grace.com/customradio.html


::finger
5  Forum / General Discussions / What are you listening to now?! on: January 30, 2010, 02:57:39 pm
MERCYFUL FATE: A courpse without a soul
6  Forum / General Discussions / Hey Sharon!!!!! on: January 30, 2010, 03:27:31 pm
Quote

HuhHuh?Stoned_Catz?HuhHuh said: GTFO...LOG sux they ruined teh last Ozzfest wif theyz faggotryz


Damn son lol, kinda harsh aint ya?
I hate cats accually  ::surprise

HORNZ UP PEEPS!!!!!!!

::finger
7  Forum / General Discussions / Ozzofblizzard on: January 30, 2010, 01:54:30 pm
Hmm

That sig you have there is by no way in any means considered to be spam is it?

Think before posting and have a nice day!

HORNZ UP PEEPS!!!!!!!!!!!!

::finger
8  Forum / General Discussions / Hey Sharon!!!!! on: January 30, 2010, 01:51:11 pm
Accually I would like to have on main stage:

OZZY
Metalica
L.O.G.
Be cool to have em switch off and play more than just once a night.

Thats it, all with very long sets.

On the other stages I would like to see local metal bands from the venues location at each venue. To help Promote metal and the future of it. The locals are going to be the headliners ya know at some point in time


HORNZ UP PEEPS!!!!!!!!!!!
9  Forum / General Discussions / Sharon needs to pay attention on: January 30, 2010, 01:36:00 pm
Quote

Magson13 said: Fags will go to gayhem. True metalheads will go to Ozzfest. /discussion
Quote

The_Metal_Police said: yeah ok n00b ::animatedlaugh how many tours have you put together again? exactly.


For One Magson Dont let me catch you in a pit at a mayhem fest, you'll be callin me DADDY for real.
Two: For a person with that little of posts maybe you should just listen before you bash.

Thank you metal police, for calming me down before I retaliated, it is a n00b of course.

HORNZ UP PEEPS!!!!1
10  Forum / Ozzy / Ozzfest 2010 on: January 30, 2010, 01:28:19 pm
Lets see now....

Ozzy of course
Devil Driver
Rob Zombie but - doing mayhem
Walls of Jerhico
Mudvane
Type O Neg
Opeth
Hate Breed - also doing mayhem
In This Moment - mayhem also
Static-X
Otep
Disturbed
Arch Ememy

Just to name a few, I am going to have to hold plans for mayhem for a bit I guess just to see who / where Ozzfest might, be haveing / playing. I hope they dont forget about DTE in Clarkston MI, its always been good for em there.

HORNZ UP PEEPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ::finger
11  Forum / Random Crap / QUAID!!!!!!!!!!! on: January 20, 2010, 04:37:05 pm
and a bisquit for my dog!

::animatedlaugh
12  Forum / Random Crap / From a Fringe Dweller on: January 20, 2010, 04:35:22 pm
The End? lol
13  Forum / General Discussions / kids and metal on: January 20, 2010, 04:36:45 pm
Quote

Magson13 said: Great parenting, letting your kids listen to music with adult content lyrics.
Quote

Magson13 said: Let's have a round of applause for shitty parenting! Wooohhh!
Quote

Magson13 said: Oh, no warning labels? I guess that means it's perfectly ok, right? Especially since it's not mandatory to have the cd rated
Quote

Magson13 said: No, I would be a responsible parent.


Stop whining!
You and all the rest of the bleeding hearts in this world are part of the problem, not letting the music to be heard and trying to censure it.
14  Forum / Random Crap / What the FUCK is an anthem to you people? on: January 20, 2010, 03:51:36 pm
hmm::finger

who cares really?
15  Forum / Random Crap / METALLICA CALLS IT QUITS on: January 20, 2010, 03:48:46 pm
I would have to conclude that this is B.S. cant seem to verify it anywhere.

Thank you and have a friigin wonderful day.
Stu::finger
Pages: [1]
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals