HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
  Home Help Search Login Register  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Forum / Ozzy / Zakk compare to other guitar players on: August 19, 2007, 12:38:31 pm
Hahahaha did you seriousley say Cobain?
2  Forum / Ozzy / No More Tears on: August 18, 2007, 12:27:12 am
I heard that No More Tears has been played at some Ozzfests.  I was wondering if he is playing it at all the shows for the rest of the tour, or only a few.
3  Forum / Ozzy / ozz Tour After ozzfest?? on: August 09, 2007, 12:52:12 pm
yeah ozzy said in an interview earlier this year that he is doing an arena tour in the fall
4  Forum / Ozzy / Desire on: August 08, 2007, 07:01:05 pm
Just before Zakk plays the guitar solo on the song "Desire"  Ozzy says something in the background.  I was just wondering if anyone knew what it was.
5  Forum / Ozzy / How is Ozzy Performing this Year on: August 08, 2007, 04:46:38 pm
Quote

GoneFishing said: Awsome I saw him for the 1st time 20 plus yrs ago he rocked and gave a great show over the yrs but I think he was better this yr .......and he has aged as I have and he kicked my ass , vocals crisp clear and he had fun and played around that  made it an awsome show he got into it ran around and was physically in shape had to be to do that in the 90 plus heat he gave 110 percent and I fuckin Thank Him ! It was truely entertainment and had an awsome Vibe , he did a pre show bit on screen that was hysterical I know he has done this before but I forgot about it ......he put together video clips and stills on the big screen one of him eating  a bit of the Queens muffin what else can I say and keep[ it clean)and when he came from down under her dress spit out a wad of feathers ROFLMFAO now thats funny ! ::finger


Hahaha Ozzy is all about some fucking muffins!
6  Forum / Ozzy / The Osbournes on: August 08, 2007, 04:54:09 pm
shes gorgeous
7  Forum / Ozzy / IS THE CD BLACK RAIN OZZY'S BEST? on: August 08, 2007, 04:43:51 pm
1) No More Tears
2) Diary of a Madman
3) No Rest for The Wicked
4) Blizzard of Ozz
5) Ultimate Sin
6) Bark at the Moon
7) Black Rain
Cool Ozzmosis
9) Down to Earth

I love all of Ozzys albums, but if I had to rate them....
8  Forum / Ozzy / OZZY'S SETLIST... PAY ATTENTION! on: August 08, 2007, 04:39:41 pm
Quote

ozzman_8 said: I was kind of fucked up. But what I can remember from Ozzfest San Antonio Texas Aug 4th was:

I dont know
Road to Nowhere
War Pigs
Paranoid
No More Tears
Bark at the Moon
Suicide Solution
Mama I'm coming Home
Mr. Crowley
2 songs from the new album. I think it was Not going away and Here for you. But not for sure on these two. And it was not in this particular order either.


HELL FUCKING YES!!!! SEEING THAT NO MORE TEARS WAS ADDED TO THE SET LIST JUST MADE MY DAY!!!!!!!!!
9  Forum / Ozzy / Ozzy... on: August 08, 2007, 04:38:03 pm
No More Tears hands down
10  Forum / Ozzy / IF IT'S SO HOT AT OZZFEST HOW EXPENSIVE WILL WATER OR POP BE? on: August 04, 2007, 03:37:34 am
hahah a glass of Pop...what the fuck is that?  your old man going to jerk off in a cup of something?
11  Forum / Ozzy / favorite guitarist from ozzy.? on: July 26, 2007, 01:42:56 am
I dunno how many times I have to say....Zakk Fucking Wylde!!!!!!!!!!!!!!!!!
12  Forum / Ozzy / Is it true on: July 26, 2007, 01:41:18 am
Quote

OzzyIronPriest said:
Quote

Stif said: Ozzy said in an interview earlier this year that he is planning to do an arena tour after Ozzfest, hells yeah


Glad you said that....I mentioned it in an earlier thread, and no one else was mentioning it...lol....Heard that Zakk will be doing a double-duty....as BLS will open for Ozz


Oh hells yeah, that will be a sick concert!  Hopefully well get a lonnggg set list from Ozzy!
13  Forum / Ozzy / Is it true on: July 24, 2007, 10:41:18 pm
Ozzy said in an interview earlier this year that he is planning to do an arena tour after Ozzfest, hells yeah
14  Forum / Ozzy / am i nuts or does ozzy have a lot of live shit out there. on: July 24, 2007, 10:37:15 pm
yeah your right...but live ozzy just kicks ass...as far as the official shit goes

Speak of the Devil, Tribute, Just Say Ozzy, Live and Loud, and Live at the Budokan

....as far as bootlegs go....shit!!!!!!!!!!!!!!!
i have tons of them
15  Forum / Ozzy / WHO IS YOUR FAVORITE OZZY DRUMMER? on: July 24, 2007, 12:59:25 am
Randy Fucking Castillo was amazng!!! His drum solos were absolutley fucking incredible!!!!!
RIP
Pages: [1]
Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals