HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Well....  (Read 1234 times)
TortureQueen
Laughing while u Cry
Community
Hero Member
*****
Posts: 2243



View Profile
« on: February 25, 2011, 05:09:16 pm »

I can see things haven't changed too much since the last time i posted on here.....

Hello fellow posters. hope all is well.
Logged

TehFrshPrinceOfMetal
Community
New Member
*
Posts: 29



View Profile
« Reply #1 on: February 25, 2011, 05:10:20 pm »

I can see things haven't changed too much since the last time i posted on here.....

Hello fellow posters. hope all is well.
Hi I am extremely new here, but it would be nice to get some great topics and conversations going...
Logged

Now we gotta make the best of it, improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
Tiger479
Stranger in an even stranger land
Community
Hero Member
*****
Posts: 1297



View Profile
« Reply #2 on: February 25, 2011, 05:24:45 pm »

I can see things haven't changed too much since the last time i posted on here.....

Hello fellow posters. hope all is well.

Glad to see your still around... And doing well we presume?
Logged
AlpineValleyGirl
I Get Things Done!
Community
Hero Member
*****
Posts: 2133



View Profile
« Reply #3 on: February 25, 2011, 07:04:43 pm »

good thing you're back...the IQ of this place just jumped ten points
Logged

Helping My Boss Find His Own Ass with Both Hands since 1986!
TehFrshPrinceOfMetal
Community
New Member
*
Posts: 29



View Profile
« Reply #4 on: February 26, 2011, 12:21:21 am »

good thing you're back...the IQ of this place just jumped ten points
I hope you added in the 100 points when I joined too... Grin
Logged

Now we gotta make the best of it, improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
AlpineValleyGirl
I Get Things Done!
Community
Hero Member
*****
Posts: 2133



View Profile
« Reply #5 on: February 26, 2011, 01:09:55 am »

good thing you're back...the IQ of this place just jumped ten points
I hope you added in the 100 points when I joined too... Grin
nope.  you lose points for editing one of my posts in another thread.
Logged

Helping My Boss Find His Own Ass with Both Hands since 1986!
Gnomez
Village Idiot... and Lover of Sheep...
Community
Hero Member
*****
Posts: 3340



View Profile
« Reply #6 on: February 26, 2011, 04:30:49 am »

Hi Tq
Logged
TehFrshPrinceOfMetal
Community
New Member
*
Posts: 29



View Profile
« Reply #7 on: February 26, 2011, 03:42:41 pm »

good thing you're back...the IQ of this place just jumped ten points
I hope you added in the 100 points when I joined too... Grin
nope.  you lose points for editing one of my posts in another thread.

Hmm I dont even remember, sorry for that.
Logged

Now we gotta make the best of it, improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.
MIDDLE_FINGER
Hero Member
*****
Posts: 1872



View Profile
« Reply #8 on: February 27, 2011, 10:03:54 pm »

good thing you're back...the IQ of this place just jumped ten points
I hope you added in the 100 points when I joined too... Grin
nope.  you lose points for editing one of my posts in another thread.

Hmm I dont even remember, sorry for that.
Think i need a piss here a min.

Sooo ya hate Ozzy and Black Sabbath,think he is a stupid fuck along with his family you say and come here still?
Hey kid do me a favor MMk....
Go to a place like here only in real life and talk that and tell me how it goes.
Walk in that place and act like you run it knowing all and talk stupid shit MMk.

Little teen fuck in a club/bar Pffffft never mind.Just stay home behind moms keyboard and you will be safe.

Get a clue kid,life will one day fuck you over real nice like.
Now be a good lad and use that rope or gtfo,nobody here wants a turd like you around MMk.

Boooooooooooooosh goes another turd!!
Logged


Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals