HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Print  
Author Topic: if another stupid bitch mentions myspace...  (Read 1804 times)
Meilan_Firaga
New Member
*
Posts: 256



View Profile
« Reply #15 on: May 30, 2007, 10:29:21 pm »

Can I mention MySpace if it deals with my mom being a disrespectful, whoring bitch with delusions of Private Investigator grandeur?  'Cause I kinda wanted to start that topic.
Logged

MissSaraJ's Lady.
Killing threads with single posts since 1998.

Nothing turns me on more than adherence to the rules of the English language.
I_am_the_black_wizard
New Member
*
Posts: 389



View Profile
« Reply #16 on: May 30, 2007, 10:29:59 pm »

Quote

Meilan_Firaga said: Can I mention MySpace if it deals with my mom being a disrespectful, whoring bitch with delusions of Private Investigator grandeur?  'Cause I kinda wanted to start that topic.



Ooooh, sounds interestingly funny. Do go on.
Logged

Guest
« Reply #17 on: May 30, 2007, 10:30:00 pm »

Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!

I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!

Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!
Logged
I_am_the_black_wizard
New Member
*
Posts: 389



View Profile
« Reply #18 on: May 30, 2007, 10:30:36 pm »

Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!


I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!


Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!


NEVER NEVER NEVER! It'll take more than that!!!
Logged

Guest
« Reply #19 on: May 30, 2007, 10:35:14 pm »

Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!

I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!

Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!

NEVER NEVER NEVER! It'll take more than that!!!
i wanna hear you sream...[size=24]FUKK MYSPACE! IM GONNA BE IN THE FRONT FUKKIN ROW FOR OZZY FUKKIN OZZBOURNE! sream it! SCREAM IT! [/size=99]
Logged
I_am_the_black_wizard
New Member
*
Posts: 389



View Profile
« Reply #20 on: May 30, 2007, 10:36:22 pm »

Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!


I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!


Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!


NEVER NEVER NEVER! It'll take more than that!!!
i wanna hear you sream...[size=24]FUKK MYSPACE! IM GONNA BE IN THE FRONT FUKKIN ROW FOR OZZY FUKKIN OZZBOURNE! sream it! SCREAM IT! [/size=99]


HAHA!! BRING IT ON BITCH!! I CAN HOLD OUT FOR MORE!!!!!
Logged

Guest
« Reply #21 on: May 30, 2007, 10:39:06 pm »

Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!

I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!

Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!

NEVER NEVER NEVER! It'll take more than that!!!
i wanna hear you sream...[size=24]FUKK MYSPACE! IM GONNA BE IN THE FRONT FUKKIN ROW FOR OZZY FUKKIN OZZBOURNE! sream it! SCREAM IT! [/size=99]

HAHA!! BRING IT ON BITCH!! I CAN HOLD OUT FOR MORE!!!!!
scream it bitch! im not gonna let go of your hair till i hear you scream for me! OZ~ZY! OZ~ZY! OZ~ZY!
Logged
I_am_the_black_wizard
New Member
*
Posts: 389



View Profile
« Reply #22 on: May 30, 2007, 10:42:42 pm »

Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said:
Quote

LiveDD said:
Quote

I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!


I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!


Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!


NEVER NEVER NEVER! It'll take more than that!!!
i wanna hear you sream...[size=24]FUKK MYSPACE! IM GONNA BE IN THE FRONT FUKKIN ROW FOR OZZY FUKKIN OZZBOURNE! sream it! SCREAM IT! [/size=99]


HAHA!! BRING IT ON BITCH!! I CAN HOLD OUT FOR MORE!!!!!
scream it bitch! im not gonna let go of your hair till i hear you scream for me! OZ~ZY! OZ~ZY! OZ~ZY!


KEEP IT UP, I HAVENT HAD ENOUGH YET.
Logged

Count_Fester_Gesmire
New Member
*
Posts: 1753



View Profile
« Reply #23 on: May 30, 2007, 10:44:54 pm »

myspace is a great tool for bands & wrestlers in my humble opinion::laugh
Logged

And GOd said let there be Metal!  
CannibalCorpse
Hero Member
*****
Posts: 7973



View Profile
« Reply #24 on: May 30, 2007, 10:46:04 pm »

Quote

Fester_Gesmire said: myspace is a great tool for bands & wrestlers in my humble opinion::laugh


It's only good for that, because to a lot of people, if it's not on MySpace, it doesn't exist.
Logged


Guest
« Reply #25 on: May 30, 2007, 10:47:45 pm »

Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said:
Quote
LiveDD said:
Quote
I_am_the_black_wizard said: MYSPACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SLAP ME LIVEDD.

You know you'll like it.
*BACKHAND CUNT SLAP* you know you like it! want some more? double reverse 360 cunt face slap! wha bang! chizzah!

I think you like it MORE.

BRING IT ON

::finger
yeah baby! that trashy website's gotten you all WILD! youre like a juvenile delinquent hooo child!

Holy shit, this is too much fun.  ::animatedsmile
*smack smack smack* tell me how much you love ozzfest! lemme hear it!

NEVER NEVER NEVER! It'll take more than that!!!
i wanna hear you sream...[size=24]FUKK MYSPACE! IM GONNA BE IN THE FRONT FUKKIN ROW FOR OZZY FUKKIN OZZBOURNE! sream it! SCREAM IT! [/size=99]

HAHA!! BRING IT ON BITCH!! I CAN HOLD OUT FOR MORE!!!!!
scream it bitch! im not gonna let go of your hair till i hear you scream for me! OZ~ZY! OZ~ZY! OZ~ZY!

KEEP IT UP, I HAVENT HAD ENOUGH YET.
ive only just begun *handcuffs wizard to the thread* you aint goin no where now bitch! whi-bat! super e-kuntslap!
Logged
???????FIRSTOZZYFAN???????
New Member
*
Posts: 4619



View Profile
« Reply #26 on: May 30, 2007, 10:49:02 pm »

EhHHhhh Already gotta front row center ticket,..but would like to be a bitch,...that would be an improvement from being demoddified( the part of the totem pole below the ground).....plus,..I DID stay at a holiday Inn Express last night!!!::animatedlaugh
Logged




Guest
« Reply #27 on: May 30, 2007, 10:54:10 pm »

wow double d... i think your having too much fun... plus... myspace is getting gay... its all over the news with child rapists... hey what can you say... girls now a days like to whore themselfs over the net... and FoF nice...
Logged
Guest
« Reply #28 on: May 30, 2007, 10:55:53 pm »

Quote
r4nd0m_h3r0 said: wow double d... i think your having too much fun... plus... myspace is getting gay... its all over the news with child rapists... hey what can you say... girls now a days like to whore themselfs over the net... and FoF nice...
i know i hate it. but i understand that they structured this site to accomodate the enormous influx of ticket seekers due to the format of distribution.
Logged
Calicougar
New Member
*
Posts: 624



View Profile
« Reply #29 on: May 30, 2007, 11:09:31 pm »

Quote

LiveDD said: im slapping the cunt

haha cunt is my fav. sware word, but ya, fuck myspace in the nuts ::smile
Logged

Im the Captin!

Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals