HomeNewsTour DatesBandsHistoryOzzfest StoreOzTVPhotosForum
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Welcome Back!
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Who Would You Rather Bang?  (Read 10396 times)
Master_Chief
Community
Hero Member
*****
Posts: 5381


View Profile
« Reply #30 on: October 11, 2008, 09:33:45 am »

Quote
NFD said:
Quote
CaseyMilf said: HOw about Sex_e_manbeast? oh yeah, been there,banged that. . gonna beng it again. when he gets back home..and again..hahaha::animatedsmile
So what? Everyone's been there before.::looking
Burn.
Logged

???????St????ned_Catz???????
New Member
*
Posts: 7606



View Profile
« Reply #31 on: October 11, 2008, 11:22:11 pm »

damn chicks round here have no class,,







::laugh
Logged


Notorious Nubz
::finger
Distance
Community
Hero Member
*****
Posts: 3207


View Profile
« Reply #32 on: October 12, 2008, 08:23:56 pm »

Quote
Huh???St?HuhHuh?edXCat?Huh?? said: damn people round here have no class,,


Logged
JaGBaG
New Member
*
Posts: 5497



View Profile
« Reply #33 on: October 12, 2008, 10:23:48 pm »

::looking
Logged
JyGoRn_AuKsRyTe
Queefing In A Funky Fishstick Sausagefest!!!
Community
Hero Member
*****
Posts: 1290



View Profile
« Reply #34 on: November 04, 2008, 12:59:19 pm »

Quote

slayer1__ said:
Quote

Bloodstone211 said: A horse or Bea Arthur
 i'm leaning towards the Kool Aid dude.::animatedlaugh
Quote

Drinkingthebloodofjesus said:
Quote

Drinkingthebloodofjesus said: A bee, considering I would kill it and nothing would happen.


I just though I would rather answer a different question.
Quote

metal_out_666 said: I don't really care,because it'll just be the same as always.....
Quote

fuckyourlife said:
Quote

zfw said:
Quote

fuckyourlife said: It doesn't matter who we, the people, vote for. Electoral college chooses the President anyways. Have you not forgot the year 2000?!

yeah, I'm aware of that...but the popular vote still has to take place....and Kennedy didn't win the popular vote either when he was elected President.


I know, just saying... OUR opinions don't matter. Yet we're pushed so hard to vote. It's useless in the end.

I'm Just So Damn Confused....After Hearing About Obamas Grandama's Death, I'm Guessing That It Will Now Be A Landslide In His Favor...WTF? Add That Mess To The Fact That He Was The ONLY Canidate Who Had A Whole 1/2 Hour Program Dedicated All To Himself On Every F-Ing Network Including The CW...This Cannot Be A Fair Way To Conduct Himself In Such An Assinine Manner! I Myself Was Going To Go In His Direction, But Now I Feel As Though My Vote Would'nt Even Matter Anyway!
Logged


lilbob09
New Member
*
Posts: 38



View Profile
« Reply #35 on: November 19, 2008, 08:20:54 pm »

Quote

Bloodstone211 said: A horse or Bea Arthur

bea arthur...I would beat it up like rocky balboa
Logged

::animatedlaugh
kayla654321
New Member
*
Posts: 7



View Profile
« Reply #36 on: November 21, 2008, 01:03:18 pm »

Logged

Liarsenic
New Member
*
Posts: 348



View Profile
« Reply #37 on: February 01, 2009, 09:15:33 pm »

Yes please
Logged

Formerly known as hardcore_cutie from the old boards. Check me out at harmcityharlots.com

katetrid
New Member
*
Posts: 385



View Profile
« Reply #38 on: February 02, 2009, 01:51:44 am »

Quote
kayla654321 said:

wowie, i'd tap that.

btw, epic sig ^_-
Logged



i failz at not being awesome.
Ascetic_Priest
Hero Member
*****
Posts: 2914



View Profile
« Reply #39 on: February 02, 2009, 06:01:49 am »





Logged

Liarsenic
New Member
*
Posts: 348



View Profile
« Reply #40 on: February 23, 2009, 02:07:47 am »

He's a lead singer of a band that I checked out a few weeks ago. Fucking sexy!!

Logged

Formerly known as hardcore_cutie from the old boards. Check me out at harmcityharlots.com

Liarsenic
New Member
*
Posts: 348



View Profile
« Reply #41 on: February 23, 2009, 02:18:39 am »

Damn it it didn't work

Logged

Formerly known as hardcore_cutie from the old boards. Check me out at harmcityharlots.com

ozzrokk
King of Hash
Community
Hero Member
*****
Posts: 2500



View Profile
« Reply #42 on: March 04, 2009, 05:13:41 pm »

well since i already fucked bea aurthur i would have to try something new and go with the horse
Logged

RIP Rigger Dan
Liarsenic
New Member
*
Posts: 348



View Profile
« Reply #43 on: March 05, 2009, 01:45:10 am »

Mmmmm...... beastiality *does the Homer drool*
Logged

Formerly known as hardcore_cutie from the old boards. Check me out at harmcityharlots.com

ozzrokk
King of Hash
Community
Hero Member
*****
Posts: 2500



View Profile
« Reply #44 on: March 25, 2009, 03:46:08 pm »

Quote
Liarsenic said: Mmmmm...... beastiality *does the Homer drool*

hahahahaha now thats some funny shit right there
Logged

RIP Rigger Dan
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
WEBSITE & CONTENTS © DIVINE RECORDINGS.     Terms of Use | Privacy Policy

Websites for Music Festivals